További oldalaink
Biztonságtechnikai rendszerek
Ezúton értesítjük, hogy a 2018. 05.27-én életbe lépő, Európai Unió új adatvédelmi rendelete, a GDPR (Általános Adatvédelmi Rendelet) miatt cégünk is felülvizsgálta adatkezelési politikáját és az új szabályoknak megfelelően, frissítettük az adatkezelési szabályzatunkat és cookie kezelési eljárásunkat, melyeket a mellékelt PDF-ben talál: Adatkezelési tájékoztató.pdf

Megszállta a hivatalt az NNI, házkutatás volt az Alt Ca
2014-01-29

Megjelentek a nyomozók a betiltott koreai kasszákat forgalmazó cég telephelyén és az engedélyezési hivatalnál is. Hivatali visszaélés ügyében folyik az eljárás. Az Alt Cash közben rágalmazásnak minősítette azt a sajtóban is megjelent gyanúsítást, hogy szándékosan fejlesztettek volna meghekkelhető gépet. 

 

A nyomozásnak arra a kérdésre kell választ adnia, hogy ha a legútóbbi vizsgálatokon nem felelt meg a gép a törvényi előírásoknak, korábban hogyan kaphatta meg az engedélyt? Avagy: ha a gép korábban minden szűrőn szabályosan átment, akkor utóbb miért vonták vissza mégis az engedélyét? - olvasható a nol.hu oldalon

Alt Cash Kft Közlemény
2014-01-29

Könnyen javítható hibát talált az MKEH

 

Piacvezető pénztárgép fogalmazóként semmi okunk nem volt arra, hogy biztonsági résekkel hirdessük a készülékeinket. Az MKEH által feltárt apróbb szoftveres hibát már azonosítottuk, és ma este kijavítjuk.

Határozottan visszautasítjuk a feltételezést, hogy olyan pénztárgépet fejlesztettünk volna, amivel csalni lehet! Ez ellentétes lenne az üzleti érdekeinkkel és az etikánkkal.

Nyilvánvalóan minden szoftvert, technikai eszközt fel lehet törni. Az MKEH-nek több hónappal az engedélyezés után, külső szakértők bevonásával és a forráskód birtokában sikerült biztonsági rést találni a készülékünkön. Mindez nem jelenti azt, hogy a felhasználók is képesek lennének rá.

Minden online pénztárgépben található egy Adóügyi Ellenőrző Egység (AEE), melynek az a feladata, hogy forgalmi adatokat közvetítsen a NAV felé a mobilhálózatokon keresztül.
A Sam4s NR-300-as pénztárgép engedélyét azért vonták vissza, mert, ha szétbontják a készüléket, feltörik a szervizpecsétjét, majd pedig egy PC-hez kötik az Adóügyi Ellenőrző Egységét, akkor egy apróbb szoftver hiányosság kihasználásával, elképzelhető, hogy lehet olyan nyugtára hasonlító bizonylatot készíteni a segítségével, melynek nyomtatását nem rögzíti az AEE. 


A beavatkozás blokkolja az egységet, ami erről értesítést küld a NAV szervernek, tehát a fentiekben leírt, csak magas szintű műszaki és informatikai tudással végrehajtható és kevés haszonnal kecsegtető támadásnak nyoma marad. (Legalábbis az MKEH által, a fejlesztőinknek bemutatott bizonylatok ezt igazolják, a kijelentést minden kétséget kizáróan bizonyító naplófájlok bemutatását a hatóság munkatársai a mai napon megtagadták).
 

A teljes közlemény megtekintéséhez kattintson ide

Alt Cash Kft. Közleménye
2014-01-27

Az Alt Cash visszautasítja a szándékosság vádját

 


Az Alt Cash határozottan visszautasítja a feltételezést, hogy szándékosan olyan pénztárgépet fejlesztett, amivel csalni lehet! A Sam4s NR-300-as modell biztonsági szintjét a típusvizsgálat során az MKEH és a NAV munkatársai megismerték és elfogadták. A felkért szakértők ezen túlmutató beavatkozást végeztek a készüléken. A biztonsági rés megszüntetése napok alatt megoldható!

 


Az MKEH hatósági műszaki szakértőt rendelt ki a SAM4S NR-300 pénztárgép vizsgálatára.


A kirendelt szakértő „a normál típusvizsgálat keretein túlmutató etikus hackelés eljárásával” a pénztárgép megbontását követően direkt módon csatlakozott PC -vel, az adóügyi ellenőrző egységhez. A NEM ADÓÜGYI BIZONYLAT nyomtatási funkcióban lévő biztonsági rést kihasználva képes volt tetszőleges szöveget nyomtatni. Ez a pénztárgép megbontása nélkül megvalósíthatatlan!


A teljes közlemény megtekintéséhez kattintson ide

Mit tegyenek a visszavont engedélyű kasszás kereskedők?
2014-01-26

Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) azt javasolja, minél előbb rendeljenek új pénztárgépet azok a kereskedők, akiknek arra a két gépre volt megrendelésük, amelyeknek engedélyét az engedélyezési hivatal visszavonta. Vámos György főtitkár azt is elmondta az MTI-nek pénteken, hogy a döntés több tízezer, döntően kisvállalkozást érinthet; a szövetség elemzi a helyzetet, ha szükséges kérni fogja a támogatási határidő módosítását.

 

Forrás: hvg.hu

Online pénztárgép - típusvizsgálat
2014-01-24

A  Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal

( MKEH ) visszavonta az A017 számon engedélyezett SAM4S NR-300 ONLINE,

illetve az A018 számon engedélyezett S&E NR-300 ONLINE pénztárgépek forgalmazási engedélyét.

 

További részletekért kattintson ide

Szabályozták az online pénztárgépek támogatását
2014-01-23

Szabályozták az online pénztárgépek támogatását

 

Az 50.000 Ft-os támogatást a Magyar Közlöny 8. számában megjelent szabályozás (1. § ) szerint január 31-ig, illetve február 28-ig vehető igánybe.

 

Magyar Közlöny megtekintéséhez kattintson ide (pdf formátum)

Szigorították az online-pénztárgép használat alóli kibú
2014-01-23

Szabályozták,

ha az adóalany nyugtakibocsájtási kötelezettségét kizárólag

számlakibocsáltásával teljesíti

 

A Magyar Közlöny 8. számába megjelent rendelet szerint, azok az adóalanyok, akik az ÁFA törvény szerint kötelezettek gépi nyugtaadásra és ezt kizárólag számlakiadással teljesítik, azoknak hetente jelenteniük kell tételesen az adóhatóság felé a kibocsáltott számlákat.

 

Magyar Közlöny megtekintéséhez kattintson ide (pdf formátum)

 

4. § A Rendelet2 a következő 9/A. §-sal egészül ki:
„9/A. § (1) A Rendelet 1. § (1) bekezdése alapján pénztárgép használatra kötelezett olyan adóalany, aki (amely)
az Áfa tv. 166. §-a szerinti nyugtakibocsátási kötelezettségét az Áfa tv. 166. § (2) bekezdésében foglaltak szerint
kizárólag számla kibocsátásával teljesíti, az Áfa tv. 178. § (1a) bekezdés vonatkozásában úgy kell tekinteni,
mint aki nyugtaadási kötelezettségének gépi nyugtakibocsátással tesz eleget. Ezen adóalany az Áfa tv. 178. §
(1a) bekezdésében meghatározott adatszolgáltatási kötelezettségének a Rendelet 2. § (1) bekezdésétől
eltérően a Rendelet 1. mellékletében foglalt tevékenysége tekintetében olyan módon köteles eleget tenni,
hogy az e tevékenységéhez kapcsolódóan kibocsátott számlák valamennyi adatát – az állami adóhatóság által
meghatározott struktúrában – a számla kibocsátásának keltét alapul véve naponkénti bontásban, naptári hetente,
a tárgyhetet követő hét negyedik napjáig, elektronikus úton megküldi az állami adóhatóságnak.
(2) A Rendelet 1. § (1) bekezdése alapján pénztárgép használatra kötelezett olyan adóalany, aki (amely) az Áfa tv.
166. §-a szerinti nyugtakibocsátási kötelezettségét az Áfa tv. 166. § (2) bekezdésében foglaltak szerint kizárólag
számla kibocsátásával teljesíti, köteles ezt a tényt az állami adóhatóságnak a Rendelet 1. melléklete szerinti
tevékenységének megkezdését követő 5 napon belül az e célra rendszeresített nyomtatványon elektronikus úton
bejelenteni.
(3) Amennyiben a (2) bekezdés szerinti bejelentés megtételét követően az adóalany a Rendelet 1. melléklete szerinti
tevékenységét megszünteti, köteles ezt a tényt a tevékenység megszüntetését követő 5 napon belül az állami
adóhatóságnak az e célra rendszeresített nyomtatványon elektronikus úton bejelenteni.
(4) Abban az esetben, ha a (2) bekezdés szerinti bejelentés megtételét követően az adóalany nyugtakibocsátási
kötelezettségét online kapcsolatra képes, adóügyi ellenőrzési egységgel rendelkező pénztárgéppel kívánja
teljesíteni, az (1) bekezdés szerinti adatszolgáltatási kötelezettsége csak az online kapcsolatra képes, adóügyi
ellenőrzési egységgel rendelkező pénztárgép beüzemelésének időpontjáig áll fenn.”
5. § A Rendelet2 a következő 11. §-sal egészül ki:
„11. § (1) A 9/A. § rendelkezéseit a Rendelet 1. mellékletében foglalt tevékenységről kiállított azon számlák
vonatkozásában kell először alkalmazni, amelyek kibocsátása 2014. február 28-át követően történik.
(2) A Rendelet 1. § (1) bekezdése alapján pénztárgép használatra kötelezett olyan adóalany, aki (amely) az Áfa tv.
166. §-a szerinti nyugtakibocsátási kötelezettségét az Áfa tv. 166. § (2) bekezdésében foglaltak szerint kizárólag
számla kibocsátásával teljesíti, köteles ezt a tényt az állami adóhatóságnak az egyes pénztárgéphasználattal
kapcsolatos miniszteri rendeletek módosításáról szóló 2/2014. (I. 22.) NGM rendelet hatálybalépését követő
15 napon belül az e célra rendszeresített nyomtatványon, elektronikus úton bejelenteni.”

Megjelenítve 85 -től 91 -ig (összesen 142 találatból) Talált oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
TeamViewer Letöltése
Hírek, események
Használható a régi pénztárgép

Aki 2013. szeptember 3-ig megigényelte a NAV-tól az üzembe helyezési kódot, az használhatja „régi” típusú nem online pénztárgépét azzal a feltétellel, hogy 2013. október 1-től rendelkeznie kell az előírásoknak megfelelő új online típusú pénztárgép beszerzésére vonatkozó szerződéssel vagy a pénztárgép forgalmazója által visszaigazolt megrendeléssel.
Tovább


Online Pénztárgépek

Érdeklődjön a 0656-425-445-ös telefonszámon!

Naptár
2018. augusztus
h
k
sz
cs
p
sz
v
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Szervizpartner
A FIFO Irodatechnika Kft. lelkes és szakértő csapattal, tapasztalattal, stabil piaci és pénzügyi háttéren nyugvó, infrastrukturálisan is megalapozott vállalkozásként kívánja a megrendelők igényeit kielégíteni. Tekintse meg pénztárgép, mérleg, pénztárgép papírszalag, pénztárgép festékszalag, vírusírtó, tűzfal, vagyonvédelmi kamera, vagyonvédelmi termékeink kínálatát.