OPTIMA pénztárgép szoftver frissÃtése v003
FONTOS: A frissítés automatikus mûvelet lesz, a felhasználótól nem igényel beavatkozást, amikor a kijelzõn megjelenik az erre felhívó üzenet.
Készült egy rövid videó is a szoftver frissítés menetérõl. A videón pontosan látható, hogy hogyan zajlik egy frissítés az OPTIMA gépeken.
A képre kattintva tekintse meg a videót:
Euro-150TE Flexy v0004 FW szoftverfrissÃtés
Euro-150TE Flexy - FW szoftverfrissítés, alapértelmezett beállítások esetén (kattinston a képre a video lejátszásához)
Tekintse meg az Euro-150TE Flexy pénztárgép V0004 FW verziójával kapcsolatos forgalmazói tájékoztatás (pdf formátum)
A pénztárgép meghibásodása, áramszünet esetén mit tegyek?
24/1995. (XI. 22.) PM rendelet
5. §
A pénztárgép meghibásodása, áramszünet esetén, vagy ha a pénztárgépet az adóhatóság vizsgálat céljából bevonta, a nyugtaadási kötelezettséget kézi úton elõállÃtott nyugtával kell teljesÃteni. Ha a használó pénztárgép, illetve taxaméter alkalmazására kötelezett, a meghibásodást haladéktalanul a javÃtásra engedéllyel rendelkezõ szerviznek be kell jelentenie, és kérnie kell a javÃtást. A hiba bejelentését és annak idõpontját a használó a pénztárgépnaplóban, a szerviz nyilvántartásban rögzÃteni köteles. Ennek hiányában az adóköteles tevékenység nem folytatható. Taxaméter meghibásodása esetén a megkezdett fuvaron kÃvül további fuvar nem teljesÃthetõ.
Mi a teendõm, ha betelt a pénztárgép fekete doboza?
Ezt a pénztárgép megközelÃtõleg 50 zárással a betelés elõtt jelzi. Ha betelik a feketeboboz, akkor a pénztárgép nem üzemel tovább.
Amennyiben a pénztárgépen van még forgalmazási engedély, akkor lehetõség van fekete doboz cserére, melyet szervizben végeznek.
Amennyiben nincs, úgy a pénztárgépet ki kell vonatni a forgalomból selejtezés cÃmével.
Mi a teendõm, ha befejeztem a vállalkozásomat?
A pénztárgépet szervizzel le kell záratni, forgalmat kiolvasni, és forgalomból ki kell vonatni.
Használt vagy új pénztárgépet vásároljak?
Használt pénztárgép esetén új feketedobozzal kell, hogy induljon a pénztárgép a személyiségi jogok védelme miatt. Ezért a használt gépeknél az új fekete doboz jelentõsen megemeli a pénztárgép árát.
Mit tegyek ha meghibásodást tapasztalok a pénztárgépen?
Mindenek elõtt õrizze meg nyugalmát, majd mérje fel a hiba jelenséget. Ha a hiba jellege olyan melyet ki tud javÃtani (papÃrelakadás, hibás kezelési mûvelet), akkor ezt a pénztáros orvosolni tudja. Ha pedig olyan a hibajelleg, amit a pénztáros nem tud javÃtani, akkor a pénztárgépet áramtalanÃtsa, rögzÃtse a gépnaplóban a hibát, és forduljon szervizéhez.
Megjelenítve 1 -tõl 7 -ig (összesen 15 találatból) | Talált oldalak: 1 2 3 |